Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Pohádková nadílka dárků s doručením do Vánoc jen do 15.12. Zobrazit nadílku >>>

Jsem aktivní předplatitel, odebírám časopis nebo noviny

1. Jak reklamovat předplatné? (nedoručený nebo poškozený výtisk)

V případě nedoručeného nebo poškozeného výtisku se můžete obrátit přímo na reklamační linku pro předplatitele, kterou naleznete v potvrzovacím e-mailu Vaší objednávky nebo nás kontaktujte. Bude vám zadána reklamace a zaslán nový náhradní výtisk. Reklamaci je třeba směrovat co nejdříve, u časopisů doporučujeme nejpozději do 1 měsíce od data příslušného vydání a v případě novin nejlépe ještě týž den nebo následující. 

Při předávání reklamace je nutné uvést údaje o vašem předplatném (např. číslo objednávky, adresa odběratele, plátce, e-mail, apod.), aby bylo možné vaši objednávku dohledat. Reklamovat lze jen předplatné objednáné na Magaziny.cz.

V průběhu roku může docházet ke změnám v harmonogramech, aktuální termíny naleznete ve svém účtu. Doporučujeme zkontrolovat, zdali aktuální vydání není dvojčíslo, což znamená, že další Vám přijde až přespříště. 

2. Jak mohu změnit doručovací adresu?

Adresu odběratele předplatného časopisu je možné kdykoli během odběru změnit. V takovém případě stačí směrovat žádost o změnu doručovací adresy nám nebo přímo na zákaznickou linku distributora či vydavatele uvedenou v potvrzovacím e-mailu vaší objednávky. Při předávání žádosti je nutné uvést údaje o vašem předplatném, současnou a novou adresu příjemce, aby bylo možné objednávku dohledat a změnu adresy zajistit. Bez uvedení údajů k dohledání konkrétní objednávky není možné žádost vyřídit.

3. Chci pokračovat v odběru předplatného, co pro to musím udělat?

Pokud jste již aktivním předplatitelem a přejete si pokračovat v odebírání časopisu i v dalším období, není třeba u naprosté většiny časopisů provádět novou objednávku, jelikož se předplatné prodlouží automaticky. Před koncem předplatného, nejčastěji u předposledního a posledního čísla, je zasílána složenka nebo e-mail na adresu plátce s údaji pro prodloužení předplatného. Složenka na prodloužení může být eventulně vložena přímo k časopisu. 

V případě elektronického předplatného je předplatné automaticky prodlouženo a s předstihem dostanete email s údaji pro platbu. Pozor: U elektronického předplatného, které bylo objednáno jako dárek, je prodloužení automaticky vystaveno na email a údaje obdarovaného, který titul odebírá.

4. Zruší se předplatné automaticky nebo o ukončení musím zažádat?

Pokud obdržíte před koncem vašeho předplatného výzvu pro úhradu předplatného na další období, o které nemáte zájem, kontaktujte nás (žádost o zrušení prodloužení můžete zaslat i z vašeho uživatelského účtu) nebo přímo distributora či vydavatele na zákaznické lince uvedené v potvrzovacím e-mailu vaší objednávky s žádostí o neprodlužování předplatného. 

Předplatné se automaticky prodlužuje, není-li písemně zrušeno (stačí e-mailová forma). 

5. Jak zruším tištěné předplatné?

Pokud předplatné ještě není uhrazené a doručováno, stačí nás kontaktovat a vaší objednávku zrušíme. 

V případě, že si přejete zrušit již uhrazené předplatné, které je již doručované, kontaktujte nás. U některých titulů je možné předplatné ukončit i před koncem uhrazeného předplatného, ale u některých časopisů to již možné není. V případě, že Vám již byl odeslán nebo doručen dárek, předplatné již není možné zrušit. Pokud je dárek stále v neporušeném a originállním obale, je možné se zkusit domluvit na vrácení dárku. 

Zrušení předplatného může mít různé důvody, časopis již příjemce odebírá, nevhodně vybraný dárek, úmrtí předplatitele atd. Nezapomeňte, prosím, že máte i další možnosti, jak situaci řešit. Předplatné můžete přesměrovat na jinou adresu nebo osobu, je možné posunout termín odběru předplatného, aby vám navazovalo plynule na to současné apod.

6. Časopis mi přišel, ale dárek ještě ne, kdy ho obdržím?

Dárek bývá zpravidla doručován jako samostatný balíček (nikoli s časopisem) cca do 4-8 týdnů od úhrady předplatného na adresu plátce. Některé dárky mohou být zaslány na adresu odběratele předplatného nebo dárky menších rozměrů přibaleny k časopisu. V předvánočním období je většina dárků expedována co nejdříve, aby se stihly doručit do Vánoc, nelze to ale ve všech případech garantovat.  

Pro získání dárku je také třeba splnit příslušné podmínky, většina dárků platí pro nové předplatitele a některé jsou kusově omezené. Pokud máte pocit, že Vám již měl být dárek doručen, kontaktujte nás

Konkrétnější informace naleznete v kartě přislušného časopisu nebo v potvrzení Vaší objednávky.

7. Mám objednané elektronické předplatné, kde ho najdu?

Po úhradě objednávky obdržíte e-mail s potvrzením a návodem:

  • Jak si otevřít elektronické předplatné. 
  • Jakým způsobem aktivovat elektronické předplatné, pokud jste ho koupili jako dárek. 
Časopis poté naleznete ve virtuální knihovničce po přihlášení ke svému účtu na Magaziny.cz.
Účet se váže k doručovacímu e-mailu, který jste zadali v objednávce.

8. Jak zruším elektronické předplatné?

Objednávku elektronického předplatného lze zrušit nejpozději do 14 dnů od úhrady.

Předplatné je možné stornovat také po uplynutí této lhůty, v tom případě Vám bude vrácena poměrná část předplatného za předplacené výtisky, které doposud nevyšly.

Pro zrušení nás prosím kontaktujte na emailu objednavky@magaziny.cz nebo pomocí tohoto formuláře.

Elektronické předplatné poskytuje společnost Magaziny CZ s.r.o. ve spolupráci s Grand IT s.r.o.

9. Jak aktivuji elektronické předplatné, které jsem obdržel/a jako dárek?

Pokud jste obdrželi dárkové elektronické předplatné, je nejdříve potřeba, abyste si nastavili heslo pro svůj nový účet na www.magaziny.cz/aktivace. Po vytvoření hesla a přihlášení do účtu najdete své elektronické předplatné na www.magaziny.cz/cist (sekce "Číst zakoupená předplatná").