Jsem aktivní předplatitel, odebírám časopis nebo noviny
1. Jak reklamovat předplatné? (nedoručený nebo poškozený výtisk)
V případě nedoručeného nebo poškozeného výtisku se můžete obrátit přímo na reklamační linku pro předplatitele, kterou naleznete v potvrzovacím e-mailu Vaší objednávky nebo nás kontaktujte. Bude vám zadána reklamace a zaslán nový náhradní výtisk. Reklamaci je třeba směrovat co nejdříve, u časopisů doporučujeme nejpozději do 1 měsíce od data příslušného vydání a v případě novin nejlépe ještě týž den nebo následující.
Při předávání reklamace je nutné uvést údaje o vašem předplatném (např. číslo objednávky, adresa odběratele, plátce, e-mail, apod.), aby bylo možné vaši objednávku dohledat. Reklamovat lze jen předplatné objednáné na Magaziny.cz.
V průběhu roku může docházet ke změnám v harmonogramech, aktuální termíny naleznete ve svém účtu. Doporučujeme zkontrolovat, zdali aktuální vydání není dvojčíslo, což znamená, že další Vám přijde až přespříště.
2. Jak mohu změnit doručovací adresu?
Adresu odběratele předplatného časopisu je možné kdykoli během odběru změnit. V takovém případě stačí směrovat žádost o změnu doručovací adresy nám nebo přímo na zákaznickou linku distributora či vydavatele uvedenou v potvrzovacím e-mailu vaší objednávky. Při předávání žádosti je nutné uvést údaje o vašem předplatném, současnou a novou adresu příjemce, aby bylo možné objednávku dohledat a změnu adresy zajistit. Bez uvedení údajů k dohledání konkrétní objednávky není možné žádost vyřídit.
3. Chci pokračovat v odběru předplatného, co pro to musím udělat?
Pokud jste již aktivním předplatitelem a přejete si pokračovat v odebírání časopisu i v dalším období, není třeba u naprosté většiny časopisů provádět novou objednávku, jelikož se předplatné prodlouží automaticky. Před koncem předplatného, nejčastěji u předposledního a posledního čísla, je zasílána složenka nebo e-mail na adresu plátce s údaji pro prodloužení předplatného. Složenka na prodloužení může být eventulně vložena přímo k časopisu.
V případě elektronického předplatného není automaticky prodlužováno a je potřeba provést novou objednávku.
4. Zruší se předplatné automaticky nebo o ukončení musím zažádat?
Pokud obdržíte před koncem vašeho předplatného výzvu pro úhradu předplatného na další období, o které nemáte zájem, kontaktujte nás (žádost o zrušení prodloužení můžete zaslat i z vašeho uživatelského účtu) nebo přímo distributora či vydavatele na zákaznické lince uvedené v potvrzovacím e-mailu vaší objednávky s žádostí o neprodlužování předplatného.
Předplatné se automaticky prodlužuje, není-li písemně zrušeno (stačí e-mailová forma).
5. Jak zruším tištěné předplatné?
Pokud předplatné ještě není uhrazené a doručováno, stačí nás kontaktovat a vaší objednávku zrušíme.
V případě, že si přejete zrušit již uhrazené předplatné, které je již doručované, kontaktujte nás. U některých titulů je možné předplatné ukončit i před koncem uhrazeného předplatného, ale u některých časopisů to již možné není. V případě, že Vám již byl odeslán nebo doručen dárek, předplatné již není možné zrušit. Pokud je dárek stále v neporušeném a originállním obale, je možné se zkusit domluvit na vrácení dárku.
Zrušení předplatného může mít různé důvody, časopis již příjemce odebírá, nevhodně vybraný dárek, úmrtí předplatitele atd. Nezapomeňte, prosím, že máte i další možnosti, jak situaci řešit. Předplatné můžete přesměrovat na jinou adresu nebo osobu, je možné posunout termín odběru předplatného, aby vám navazovalo plynule na to současné apod.
6. Časopis mi přišel, ale dárek ještě ne, kdy ho obdržím?
Dárek bývá zpravidla doručován jako samostatný balíček (nikoli s časopisem) cca do 4-8 týdnů od úhrady předplatného na adresu plátce. Některé dárky mohou být zaslány na adresu odběratele předplatného nebo dárky menších rozměrů přibaleny k časopisu. V předvánočním období je většina dárků expedována co nejdříve, aby se stihly doručit do Vánoc, nelze to ale ve všech případech garantovat.
Pro získání dárku je také třeba splnit příslušné podmínky, většina dárků platí pro nové předplatitele a některé jsou kusově omezené. Pokud máte pocit, že Vám již měl být dárek doručen, kontaktujte nás.
Konkrétnější informace naleznete v kartě přislušného časopisu nebo v potvrzení Vaší objednávky.
7. Mám objednané elektronické předplatné, kde ho najdu?
Po úhradě objednávky obdržíte e-mail s návodem na aktivaci Vašeho elektronického předplatného a odkaz pro registraci Vašeho účtu. Časopis poté naleznete ve své virtuální knihovničce po přihlášení ke svému účtu na webu Alza.cz nebo v aplikaci Alza Media. Účet se váže k doručovacímu e-mailu, který jste zadali v objednávce.
8. Jak zruším elektronické předplatné?
Objednávku elektronického předplatného lze zrušit nejpozději do 14 dnů od úhrady a to pouze v případě, že nedošlo k otevření časopisu zákazníkem. Otevřením časopisu se aktivuje licence předplatného a již ho není možné stornovat a vrátit platbu - uhrazené předplatné pak zůstane aktivní po celou předplacenou dobu. Pokud splňujete výše uvedené podmínky, tak nás pro zrušení kontaktujte na emailu: objednavky@magaziny.cz
Elektronické předplatné poskytuje společnost: Alza.cz a.s.
Kontaktní formulář naleznete zde
Telefon: +420 225 340 111