reklama
reklama
     Často kladené dotazy

Často kladené dotazy a předplatitelský servis pro zákazníky Magaziny.cz

 

Vážení předplatitelé a zákazníci. Ještě předtím, než nás kontaktujete, můžete zkusit svou odpověď rychle a snadno nalézt v nejčastějších dotazech.

Vyberte si oblast, která vás zajímá:


 


Mám dotaz, nejsem předplatitel

1.   Je poštovné zahrnuto v ceně předplatného?
2.   Kdo a jakým způsobem mi bude časopisy doručovat?
3.   Kdy začne být časopis doručován?
4.   Jaký je rozdíl mezi tištěným a elektronickým předplatným?
5.   Mohu si předplatit jakýkoli časopis z nabídky také na Slovensko nebo do zahraničí?
6.   Mám zájem o starší výtisky, kde je mohu sehnat?
7.   Rád bych si objednal/a zahraniční časopis, kdy mi začne být doručován?
8.   Chci darovat předplatné, jak to mohu udělat?
9.   Jak mám objednat předplatné pro knihovnu nebo firmu?

 

Mám dotaz, jsem předplatitel (mám objednáno předplatné, ale ještě neodebírám)

1.   Nepřišly mi platební údaje, kdy mi budou doručeny?
2.  
Nepřišlo mi potvrzení o objednávce ani platební údaje
3.   Kdy obdržím první číslo?
4.   Předplatil/a jsem si více časopisů, proč musím každé předplatné hradit zvlášť?
5.   Proč na faktuře není uveden dodavatel Magaziny.cz, ale distribuční/vydavatelská firma?
6.   Daroval/a jsem předplatné a potřebuji si znovu stáhnout certifikát
7.   Předplatil/a jsem si časopis ze zahraničí, kdy mohu očekávat první výtisk?

Mám dotaz, jsem aktivní předplatitel (odebírám časopis nebo noviny)

1.   Reklamace předplatného (nedoručený výtisk, poškozený časopis nebo příloha)
2.   Chci změnit doručovací adresu pro zasílání časopisu
3.   Chci pokračovat v odběru předplatného na další období, co pro to musím udělat?
4.   Nechci pokračovat v odběru předplatného na další období, jak mám předplatné ukončit?
5.   Chci zrušit předplatné
6.   Časopis mi již přišel, ale dárek ne, kdy ho obdržím?

 

Ochrana osobních údajů

1.   Jaké údaje o mně uchováváte a jak jsou moje údaje chráněny?
2.   Kde mohu vidět obchodní podmínky? 
3.   Co je to časopisový newsletter a kdo ho dostává? 
4.   Dodržujete nařízení GDPR Evropského parlamentu a Rady EU?
5.  Jak mohu požádat o nahlédnutí, vymazání nebo přesun svých osobních údajů?

 

Pokud jste zde nenalezli odpověď na váš dotaz, kontaktujte nás prosím pomocí následujícího formuláře.




1. Je poštovné zahrnuto v ceně předplatného?

Ano, u všech časopisů a novin je již poštovné zahrnuto v ceně. U naprosté většiny českých časopisů a novin s doručováním v rámci České republiky je navíc poštovné poskytováno předplatiteli zdarma. 

2. Kdo a jakým způsobem mi bude časopis doručovat?

Naprostá většina časopisů je doručována prostřednictvím České pošty, s.p. Časopis tak nejčastěji obdržíte do schránky společně s běžnou korespondenční poštou od Vašeho poštovního doručovatele, kterého již jistě dobře znáte. Noviny a některé týdeníky bývají doručovány poštovním kurýrem distribuční společnosti Mediaservis, s.r.o. a to v ranních hodinách. Většinou jsou pondělní až sobotní noviny doručovány v den vydání, výjimku tvoří nedělníky, které jsou doručovány první pracovní den, tedy v pondělí. Pokud bydlíte v panelovém či bytovém domě, domluvíte se s kurýrem společnosti Mediaservis na předání klíčů nebo karty od hlavních vstupních dveří, aby měl kurýr přístup k poštovní schránce a mohl vám noviny úspěšně doručovat. 

Časopisy bývají nejčastěji zabaleny v tmavé fólii, některé tituly v průhledné. Obal časopis chrání proti poškození vlivem počasí nebo přepravy a zároveň plní funkci diskrétního doručení. Noviny a některé týdeníky jsou doručovány bez obalu.

Časopisy mohou být distribuovány a doručovány odlišnými společnostmi. Konkrétnější informace k danému titulu naleznete v kartě přislušného časopisu nebo v e-mailu s potvrzením Vaší objednávky. 

3. Kdy začne být časopis doručován?

Předplatné může být u naprosté většiny časopisů zahájeno nejdříve od čísla příštího, přespříštího nebo od vámi zvoleného budoucího čísla. Zde záleží, v jakém termínu se stihne vaše předplatné objednat, kompletně vyřídit a aktivovat. Předplatné většinou nelze odebírat zpětně nebo od aktuálního čísla, jelikož tato vydání již byla předplatitelům expedována. Výjimku však tvoří tituly, kde je možné si objednat předplatné zpětně, např. kompletní ročníky nebo od aktuálního čísla. Tato možnost je u některých titulů dostupná, poznáte to tak, že v objednávce v roletce "od čísla" bude dostupná možnost od aktuálního či některého z předešlých vydání. 

Součástí předplatného je příslušný počet uhrazených výtisků, tzn. pokud si předplatitel objedná třeba roční předplatné o obsahu 12 čísel např. od čísla 5/2019, bude předplatné končit číslem 4/2020, nikoli kalendářním rokem a číslem 12/2019. Tzn. nemusíte se obávat, že by vám nebyl doručen objednaný počet výtisků, pokud předplatné objednáváte v průběhu roku. Předplatné si můžete objednat kdykoli v průběhu celého roku a obdržíte příslušný počet objednaných čísel. 

4. Jaký je rozdíl mezi tištěným a elektronickým předplatným?

Tištěné předplatné je doručováno fyzickou (papírovou) formou do poštovní schránky. Při výběru předplatného se ujistěte, že objednáváte tištěnou formu předplatného (označeno textovým popisem "tištěné předplatné", modrou barvou a ikonou otevřeného časopisu).

Elektronické předplatné znamená, že objednaný časopis můžete číst pouze v digitální podobě např. ve svém PC, tabletu nebo mobilním telefonu. Podporovány jsou operační systémy Android, iOS, Windows a Windows Phone. Elektronické časopisy nebo noviny můžete číst na webu on-line nebo si stáhnout aplikaci a číst si tituly v ní a to on-line i off-line. Aplikaci si můžete stáhnout zde. Časopis v takovém případě tedy není zasílán v tištěné (papírové) podobě poštou, ale najdete jej ve své elektronické (virtuální) knihovničce. Při výběru předplatného se ujistětě, že objednáváte elektronickou formu předplatného (označeno textovým popisem, zelenou barvou a ikonou "e"). 

Kontaktní formulář naleznete zde 
Telefon:  +420 225 340 111
Elektronické předplatné poskytuje společnost: Alza.cz a.s.


Elektronické předplatné začíná vždy od aktuálního čísla. U elektronického předplatného, narozdíl od tištěného, nelze vybrat jiný termín zahájení, e-předplatné se Vám zahájí vždy aktuálním číslem od dne úhrady. Časopis naleznete ve své virtuální knihovničce po přihlášení ke svému účtu na webu Alza.cz. Účet se váže k e-mailu, který jste zadali v objednávce. 

Po úhradě objednávky obdržíte e-mail s návodem na aktivaci Vašeho elektronického předplatného a odkaz pro registraci Vašeho účtu a virtuální knihovničky, kam se Vám budou časopisy shromažďovat.

Pokud si přejete e-předplatné někomu darovat, doporučujeme objednat e-předplatné na Váš e-mail a jakmile předplatné uhradíte, zaslat nám žádost o přesun předplatného - následně Vám zajistíme přesun e-předplatného z Vaší knihovničky (e-mailu) do knihovničky (e-mailu) obdarovaného. E-předplatné lze ale přesouvat pouze mezi již vytvořenými účtu, tzn. je potřeba, aby měl nebo si vytvořil účet obdarovaný nejdříve na www.alza.cz a až poté nám žádost poslat i se zněním e-mailu obdarovaného. 

Objednávku elektronického předplatného lze zrušit nejpozději do 14 dnů od úhrady a to pouze v případě, že nedošlo k otevření časopisu zákazníkem. Otevřením časopisu se aktivuje licence předplatného a již ho není možné stornovat a vrátit platbu - uhrazené předplatné pak zůstane aktivní po celou předplacenou dobu.

 

5. Mohu si předplatit jakýkoli časopis z nabídky také na Slovensko nebo do zahraniční?

Veškeré tituly jsou určeny primárně pro české předplatitele, tedy pro čtenáře s bydlištěm a doručovací adresou na území České republiky. U většiny časopisů ale umožňujeme zajištění doručování také do zahraničních států (např. Anglie, Kanada, USA, Španělsko, Francie, Itálie atd.)  včetně Slovenské republiky. Při doručování mimo Českou republiku je ale nutné počítat s tím, že předplatné je cenově navýšeno a neplatí pro ně dárkové akce. 

U většiny časopisů si můžete přímo z roletky "Země doručení" zvolit zemi, kam chcete předplatné doručovat, a bude vám podle toho přepočítána cena předplatného. Pokud roletku nevidíte, předplatné do zahraniční buď není dostupné, nebo pokud používáte mobilní verzi webu, přepněte se, prosím, do klasické webové verze kliknutím dole v zápatí stránky na "Přepnout na plnou verzi webu".

Pokud si přejete doručovat předplatné časopisu, u kterého není možné v roletce zvolit zemi doručení nebo v ní není uvedena vaše destinace, kontaktujte nás s názvem  titulu a destinace) a pokusíme se vám předplatné do zahraniční zprostředkovat. 

6. Mám zájem o starší výtisky, kde je mohu sehnat?

Starší samostatná čísla většinou nezajišťujeme. Samostatná starší čísla doporučujeme poptat přímo u vydavatele nebo distributora konkrétního titulu. Zde poté záleží na konkrétním vydání, zdali jej ještě bude mít vydavatel nebo distributor na skladě.

7. Rád bych si objednal/a zahraniční časopis, kdy mi bude doručován?

Předplatné zahraničních titulů má dvě časové fáze.

•  Doručení prvního výtisku po úhradě může trvat přibližně 8-12 týdnů. Jedná se pouze o lhůtu zahájení předplatného tzv. zahajovací aktivace, kdy je předplatitel zařazen do předplatitelského kmene u zahraničního vydavatele. Výjimku tvoří časopis The Economist, kdy příjde předplatiteli první číslo již 3-4 týdny po úhradě.

•  Další výtisky jsou poté doručovány již dříve a to přibližně do 3-21 dnů od jejich vydání (časopisy se přepravují přímo z ciziny a jejich doručení může tak několik dnů trvat, záleží na destinaci).

 

8. Chci darovat předplatné, jak to mohu udělat?

Předplatné jakéhokoli konkrétního časopisu z nabídky na Magaziny.cz můžete objednat sobě, ale také jej někomu darovat! Tzn. můžete si v objednávce nastavit adresu doručování osobě, kterou chcete předplatným obdarovat. 

1. nejprve si, prosím, vložte předplatné požadovaného časopisu/ů do košíku

2. přejděte k objednávce (ikonka košíku nebo "dokončit objednávku" v horní pravé části)

3. vyberte si termín, odkdy má být předplatné doručováno

4. zvolte adresu, kam bude časopis doručován (obdarované osoby)

5. přejděte k dalšímu kroku, kde vyplníte adresu plátce (Vaši) a typ platby

6. poté již stačí dokončit objednávku


•  Následně si lze vytvořit a stáhnout k vytištění originální dárkový certifikát s věnováním nebo si ho můžete kdykoli znovu vytvořit na www.magaziny.cz/darkovy-certifikat. Někteří předplatitelé společně s certifikátem poté předávají také aktuální číslo příslušného časopisu, které lze zakoupit na stáncích, supermarketech či benzínkách. Samozřejmě lze předat i pouze certifikát.

•  Obdarované osobě můžete také zakoupit předplacenou dárkovou kartu v hodnotě od 200 Kč až do 10 000 Kč, její výhoda je v tom, že si poté může obdarovaná osoba sama vybrat jakýkoli časopis a typ předplatného (tištěné nebo elektronické) z nabídky na Magaziny.cz. Předplacená dárková karta obsahuje kód, který obdarovaný/á vyplní do objednávky a o danou částku se mu objednávka sníží. Předplacená dárková karta Vám bude zaslána na Váš e-mail i se speciálním kódem. K předplacené dárkové kartě můžete také napsat své vlastní věnování či vzkaz. 

 

9. Jak objednat předplatné pro knihovnu nebo firmu

Návod, jak objednat předplatné pro knihovnu nebo firmu bez uvedení jména a příjmení v adrese plátce i v doručovací adrese naleznete na této stránce.




 

1. Nepřišly mi platební údaje, kdy mi budou doručeny?

U časopisů, kde je fakturace zajišťována společností Magaziny.cz (většina časopisů v nabídce), vám budou platební údaje doručeny na e-mail ihned po provedení objednávky v e-mailu s potvrzením objednávky. Po přijetí úhrady za předplatné vám také zašleme potvrzení o přijetí vaší platby na e-mail.

•  U platby bankovním převodem jsou údaje (číslo účtu a variabilní symbol) zasílány na e-mail v potvrzení objednávky

•  U platby kartou a okamžitým on-line bankovním převodem naleznete odkaz pro okamžitou úhradu v potvrzení Vaší objednávky

•  V případě úhrady složenkou není zasílána předtištěná složenka, ale je třeba ji ručně vyplnit a podat na pobočce České pošty, v potvrzení objednávky, které obdržíte na váš e-mail naleznete informace pro vyplnění složenky

Platební údaje, u kterých zajišťuje fakturaci vydavatel nebo distributor, vám budou zaslány vydavatelem nebo distributorem nejčastěji přibližně do 24 hodin až 5 pracovních dnů. Záleží také na zvoleném způsobu platby. U některých vydavatelů a distributorů je poté předplatiteli také zasíláno potvrzení o přijetí platby, někteří vydavatelé a distributoři ale potvrzení o přijetí platby nezasílají. Předplatné je přímo aktivováno a zahájeno od zvoleného vydání. 

•  U platby bankovním převodem jsou údaje zasílány na e-mail

•  V případě úhrady složenkou, je doklad doručen přibližně do 7-14 pracovních dnů samostatně nebo společně s prvním výtiskem (u darovacího předplatného odděleně na adresu plátce)

Termín pro dodání platebních údajů konkrétního časopisu nebo novin naleznete u každého titulu při třetím kroku objednávky (volba typu platby) a v potvrzení objednávky.

U většiny časopisů je předplatné aktivováno až po úhradě, u některých titulů ale může být předplatné zahájeno i před úhradou a jeden či více výtisků zaslány předem na doručovací adresu s platebním dokladem (složenka) na adresu plátce.

V případě, že vám nebyly údaje doručeny ihned po objednání nebo do přílušného termínu uvedeném v potvrzení objednávky nebo vám nebylo potvrzení objednávky vůbec doručeno (např. z důvodu zadání špatného formátu vašeho e-mailu) kontaktujte nás.

 

2. Nepřišlo mi potvrzení o objednávce ani platební údaje

Po každé provedné (dokončené) objednávce je předplatiteli ihned zasíláno automatické potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení nebylo doručeno, je možné, že bylo zadáno špatné znění vašeho e-mailu a nemohlo tak být úspěšně doručeno potvrzení a platební údaje. V takovém případě nás, prosím, kontaktujte. Zkontrolujte si také, prosím, zdali nemáte přeplněnou e-mailovou schránku nebo zpráva nezapadla do spamové pošty.

 

3. Kdy obdržím první číslo?

První číslo obdržíte dle vámi vybraného termínu v objednávce či dle fixního termínu, který byl v objednávce dostupný. Termín naleznete také v potvrzovacím e-mailu vaší objednávky - číslo vydání a termín vydání. U některých časopisů může být termín vydání orientační či přibližný nebo může dojít ze strany vydavatele ke změně termínu vydání konkrétního čísla. Pokud jste si zvolili aktivaci předplatného např. od příštího čísla, obdržíte první číslo v tomto termínu, pokud bylo například předplatné předem darováno k Vánocům s aktivací od ledna, obdrží obdarovaná osoba první výtisk po Vánocích v lednu dle harmonogramu vydání.

 

4. Předplatil/a jsem si více časopisů, musím každé předplatné hradit zvlášť?

Většinu časopisů můžete hradit jednou platbou společně - u časopisů, kde je zajišťována fakturace Magaziny.cz je tedy možné hradit více předplatných společně jedinou platbou. U některých titulů, kde zajišťuje fakturaci vydavatel nebo distributor (např. Česká pošta) je potřeba hradit předplatné zvlášť.

Předplatné jako takové jinak hradíte jednorázově, tzn. pokud si např. objednáváte roční předplatné o obsahu 12 čísel, tak hradíte kompletní roční odběr časopisu o obsahu 12 čísel, nebudete tedy hradit každý měsíc jedno číslo, ale máte časopis předplacený dopředu na příslušné období. 

 

5. Proč na faktuře není uveden jako dodavatel Magaziny.cz, ale distributor/vydavatel?

V takovém případě fakturaci zajišťujej distributor (např. Česká pošta) nebo vydavatel časopisu. V potvrzení objednávky naleznete distributora/vydavatele Vámi objednaného časopisu a kontakt na zákaznickou linku pro předplatitele. U časopisů (většina titulů v nabídce), kde je zajišťována fakturace společností Magaziny.cz, obdržíte samozřejmě fakturu přímo od Magaziny.cz.

 

6. Daroval/a jsem předplatné a potřebuji si znovu stáhnout certifikát

V případě, že předplatné někomu darujete, můžete si vygenerovat přímo během objednávky (doručovací adresa musí být odlišná od plátce) darovací certifikát a nebo kdykoli jindy zde. Certifikát není zasílán poštou, je třeba si jej stáhnout (formát PDF) a vytisknout.

7. Předplatil/a jsem si časopis ze zahraničí, kdy mohu očekávat první výtisk?

Předplatné zahraničních titulů má dvě časové fáze.

•  Doručení prvního výtisku po úhradě může trvat přibližně 8-12 týdnů. Jedná se pouze o lhůtu zahájení předplatného tzv. zahajovací aktivace, kdy je předplatitel zařazen do předplatitelského kmene u zahraničního vydavatele. Výjimku tvoří časopis The Economist, kdy příjde předplatiteli první číslo již 3-4 týdny po úhradě. 

•  Další výtisky jsou poté doručovány již dříve a to přibližně do 3-21 dnů od jejich vydání (časopisy se přepravují přímo z ciziny a jejich doručení může tak několik dnů trvat, záleží na destinaci).

Změna doručovací adresy u většiny zahraničních časopisů trvá přibližně 2-3 měsíce. Doporučujeme tedy změnu nahlásit dopředu co nejdříve to bude možné. 

 


 

1. Reklamace předplatného (nedoručený výtisk, poškozený časopis nebo příloha)

Pokud vám nebylo doručeno aktuální číslo nebo bylo doručeno v poškozeném stavu, kontaktujte nás nebo se obraťte přímo zákaznickou linku pro předplatitele uvedenou v potvrzovacím e-mailu vaší objednávky. Bude vám zadána reklamace a výtisk doposlán. Reklamaci je potřeba směrovat co nejdříve, doporučujeme nejpozději do jednoho měsíce od data vydání příslušného výtisku.

V průběhu roku může dojít u vydavatelů ke změnám harmonogramů, v některých případech tak může být výtisk expedován v pozdějším či dřívějším termínu. Data harmonogramů tak mohou být pevná, ale i orientační. 

Při předávání reklamace je nutné uvést údaje o vašem předplatném (např. číslo objednávky, adresu příjemce nebo plátce, e-mail plátce, apod.), aby bylo možné vaši objednávku dohledat. Bez uvedení údaje k dohledání konkrétní objednávky není možné žádost vyřídit. Kompetentní jsme vyřizovat pouze reklamace objednávek, které byly učiněny na Magaziny.cz. Pokud jste objednávali předplatné na jiných stránkách, je třeba se obrátit na místo, kde bylo předplatné objednáváno nebo na distributora, který by měl vaše předplatné evidovat.

 

2. Chci změnit doručovací adresu pro zasílání časopisu

Adresu odběratele předplatného časopisu je možné kdykoli během odběru změnit. V takovém případě stačí směrovat žádost o změnu doručovací adresy nám nebo přímo na zákaznickou linku distributora či vydavatele uvedenou v potvrzovacím e-mailu vaší objednávky. Při předávání žádosti je nutné uvést údaje o vašem předplatném, současnou a novou adresu příjemce, aby bylo možné objednávku dohledat a změnu adresy zajistit. Bez uvedení údajů k dohledání konkrétní objednávky není možné žádost vyřídit.

 

3. Chci pokračovat v odběru předplatného na další období, co pro to musím udělat

Pokud jste již aktivním předplatitelem a přejete si pokračovat v odebírání časopisu i v dalším období, není třeba u naprosté většiny časopisů provádět novou objednávku (neplatí pro výjimky). Před koncem předplatného, nejčastěji u posledního nebo předposledního čísla, je zasílán doklad na adresu plátce (složenka, e-mail nebo obojí), pomocí něhož můžete své předplatné uhradit na další období a plynule pokračovat v odběru. Složenka na prodloužení může být také vložena přímo do či u časopisu.

 

4. Po obdržení všech zaplacených čísel se zruší předplatné automaticky nebo musím zažádat o zrušení předplatného?

Pokud obdržíte před koncem vašeho předplatného výzvu pro úhradu předplatného na další období, o které nemáte zájem, kontaktujte nás nebo přímo distributora či vydavatele na zákaznické lince uvedené v potvrzovacím e-mailu vaší objednávky s žádostí o neprodlužování předplatného. U časopisů vydavatelství RF Hobby s.r.o. nebo Čtyřlístek nemusíte odhlašovat automatické prodlužování. Pokud není u těchto časopisů uhrazeno další období, předplatné dále doručováno nebude. Výjimku tvoří platba přes SIPO, zde je nutné předplatné pro další období odhlásit nejpozději 2 měsíce předem.

Pozor: Předplatné se automaticky prodlužuje, není-li písemně zrušeno (stačí e-mailová forma). Zrušení prodloužení směrujte přímo na zákaznickou linku distributora či vydavatele uvedenou v potvrzovacím e-mailu objednávky. Pro jistotu doporučujeme předplatitelům prodloužení předplatného odhlašovat.

Pro lepší představu vám uvedeme příklad:

Panu Janu Novákovi končí předplatné Blesk hobby. Přišla mu složenka na další období, ale pan Novák si již nepřeje předplatné nadále odebírat. Pan Novák se přihlásí do své e-mailové schránky, najde si potvrzení objednávky, které mu přišlo po objednání od Magaziny.cz z e-mailu "objednavky@magaziny.cz". Pan Novák v potvrzení vidí kontakt na zákaznickou linku časopisu Blesk Hobby, která směruje na Českou poštu a e-mail "predplatne.cnc@cpost.cz". Pan Novák odpoví přímo na potvrzení objednávky, aby se mu do těla zprávy zkopírovaly údaje o jeho objednávce. Do těla zprávy poté napíše žádost o odhlášení např. ve znění:

---

 

Dobrý den,

již si nepřeji pokračovat v předplatném časopisu Blesk Hobby, prosím o neprodlužování tohoto časopisu na další období. Časopis byl doručován na adresu Jan Novák, Novákova 123, Praha 12345. Údaje o mé objednávce zasílám níže. 

 

Děkuji.

 

Jan Novák


---

Pozor: Pokud odpovídáte na potvrzení objednávky a přeposíláte tak znění potvrzení vaší objednávky, doporučujeme vám z e-mailu smazat vaše přihlašovací údaje (heslo k vašemu účtu). 

 

5. Chci zrušit předplatné

Pokud máte předplatné objednané, ale ještě jej nemáte uhrazené a není vám doručováno, vaši objednávku vám na základě vaší žádosti zrušíme. 

Pokud si ale přejete zrušit již uhrazené předplatné, předplatné, které je již doručované, kontaktujte nás nebo zákaznickou linku pro předplatitele uvedenou v potvrzovacím e-mailu vaší objednávky. U některých titulů je možné předplatné ukončit i před koncem uhrazeného předplatného nebo vyměnit za jiný titul z nabídky stejného vydavatele, u některých časopisů to ale možné není. Možné to také není v případě, že vám byl již doručen dárek za předplatné. Pokud je dárek nepouživaný, nerozbalený, můžete nás zkusit kontaktovat s žádostí o vrácení dárku a zrušení předplatného. V případě zrušení předplatného v aktivním období může být také účtován administrativní poplatek. Předplatné na další období (prodloužení, které nebylo hrazeno) je samozřejmě možné vyrušit kdykoli (ihned po objednání předplatného, během odběru současného předplatného nebo před začátkem nového období).

Předplatné si můžete přát zrušit z nejrůznějších důvodů. Obdarovaná osoba již může stejný časopis odebírat, na Vánoce jste se v rodině sešli a objednali svému blízkému stejný časopis, při darování došlo k výběru nevhodného časopisu a obdarovaný by měl zájem o jiný časopis, nebo mohlo dojít ke smutěnšjím událostem, kdy došlo k úmrtí předplatitele. Nezapomeňte, prosím, že máte také další možnosti, jak situace řešit. Předplatné můžete kdykoli také přesměrovat na jinou adresu nebo osobu. Pokud se vám nehodí vámi zvolený termín zahájení předplatného, můžeme vám ho ve většině případů posunout tak, aby vám předplstné navazovalo plynule na současné. 

 

6. Časopis mi již přišel, ale dárek ne, kdy ho obdržím?

Pokud byly splněný veškeré podmínky pro získání dárku a nebyly vyčerpány kusové zásoby, které mohou být u některých titulů limitovaně omezené, je dárek zasílán nejčastěji přibližně do 6-8 týdnů samostatnou zásilkou na adresu plátce (pokud není uvedeno jinak). Dárek v naprosté většině není doručován s prvním číslem časopisu, ale samostatnou zásilkou do příslušného termínu. Konkrétní informace naleznete v potvrzení vaší objednávky, které vám bylo doručeno na váš e-mail po objednání předplatného.

Pokud by benefit nebyl doručen ani po tomto termínu, kontaktujte nás nebo zákaznickou linku pro předplatitele, kterou nalezenete v potvrzení vaší objednávky.

U časopisů vydavatelství RF Hobby jsou rozměrnější dárky zasílány zvlášť na adresu plátce. Menší dárky v podobě např. DVD jsou doručovány po úhradě společně s některým výtiskem na adresu příjemce časopisu (nejčastěji s příštím nebo přespříštím číslem). Konkrétně DVD (nebo jiné menší dárky) se tak může objevit přiložené na obálce časopisu.

 


 

1. Jaké údaje o mně uchováváte a jak jsou chráněny?

Uchováváme pouze nejnutnější údaje pro vyřízení Vaší objednávky. Ochraně údajů a zabezpečení věnujeme zásadní pozornost a Vaše osobní údaje skladujeme podle nejnovějších bezpečnostních standardů. Bližší údaje o ochraně Vašich dat naleznete zde.

 

2. Zajímají Vás obchodní podmínky?

Naše obchodní podmínky a podmínky poskytování služeb si můžete přečíst zde

 

3. Zajímají Vás informace o našem newsletteru?

Zasílání newsletterů o kusově omezených akcích, slevových poukazech a nejlepších dárcích k předplatnému zasíláme pouze s dobrovolně uděleným souhlasem odběratele a nabízíme možnost se z odběru našeho e-mailingu kdykoli odhlásit na jedno kliknutí. Vše zajímavé o našem newsletteru se dočtete zde

 

4. Dodržujete nařízení GDPR Evropského parlamentu a Rady EU?

Ano, data našich zákazníků jsou shromažďována v souladu s nařízení o ochraně osobních údajů GDPR Evropského parlamenty a Rady EU. Již před tímto nařízením jsme pečovali o ochranu osobních dat v rámci platného zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

 

5. Jak mohu požádat o vymazání nebo přesun svých osobních údajů?

Všechny Vaše osobní údaje zpracováváme dle nařízení GDPR Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679. Údaje nejsou poskytnuty třetím stranám kromě těch, které se podílejí na samotném vyřízení objednávky předplatného. Zákazník má právo požádat o vymazání nebo přesun svých osobních údajů. Je možné ho uplatnit za předpokladu, že nejsou osobní údaje již potřebné pro účel, pro který byly shromažďovány nebo zpracovávány. V případě, že jste aktivními předplatiteli časopisů nebo novin a zažádáte o vymazání údajů, nebylo by poté možné Vám nadále doručovat tisk do Vaší schránky, jelikož by Vaše adresa byla vymazána z databáze. Z tohoto důvodu Vám v případě, že si přejete své údaje vymazat, doporučujeme požádat o vymazání údajů až po ukončení Vašeho aktivního odběru předplatného. 

Pokud chcete požádat o vymazání svých údajů, jejich přesun, úpravu, požádat o jejich výpis anebo chcete odvolat svůj souhlas se zasíláním reklamního newsletteru, použijte prosím tento formulář

Do předmětu uveďte, čeho se Vaše zpráva týká (například: "Změna údajů na mém účtu").
Veškeré požadavky ohledně Vašich osobních údajů budou zpracovány bezodkladně, nejpozději pak do 30 dnů. 

 


Pokud budete mít jakýkoli dotaz:

- Pokud již máte předplatné uhrazeno, doporučujeme přednostně využít telefonní či e-mailovou linku distribuce/vydavatele, kterou naleznete v potvrzovacím e-mailu Vaší objednávky.

- Pokud jste předplatné ještě neuhradili nebo objednávku vůbec neprovedli, kontaktuje nás pomocí formuláře nebo emailem na objednavky@magaziny.cz.

Hledáte dárek?